środa, 25 marca 2015

Do piątku niedaleko - Koszyk filmów cz. 2

Kinomaniacy świata łączcie się! Specjalnie dla Was postanowiłam przygotować kilka ciekawych pozycji, które na pewno rozkręcą wasz tydzień. Dziś już środa, a do piątku niedaleko. Na pewno każdy marzy o weekendzie. Cierpliwości. Zaraz wypracujemy 300% normy. Przy wyborze filmów nie kierowałam się niczym konkretnym, chciałam żeby były różnorodne. Nie wszyscy muszą przecież lubić „Małą Syrenkę”. W związku z tym, postanowiłam pójść drogą „każdy znajdzie coś dla siebie”, przedstawiam więc pięć filmów na każdy kolejny dzień tygodnia - no prawie pięć...

Środa – Pingwiny z Madagaskaru

Kto nie kocha tych małych i podstępnych agentów specjalnych? Jako fanka kreskówi o tym samym tytule, z niecierpliwością wyczekiwałam pełnometrażowej animacji. Nie zawiodłam się – polski dubbing jest genialny. Oczywiście trafia w obecne trendy i nawiązuje do różnych, znanych z mediów i Internetów powiedzonek. Warto poświęcić kawałek środy, zrelaksować i zobaczyć.
Film znajdziesz TUTAJ.
Moja ocena 8/10

Czwartek – Love, Rosie

Uwielbiam romansidła i chociaż „Love, Rosie” jest niezwykle podobne do filmu „One Day”, muszę przyznać, że chwycił mnie za serce. Dwoje przyjaciół, zakochanych w sobie od najmłodszych lat, pokonuje długą drogę, żeby zrozumieć o do siebie czują. Wiem że brzmi banalnie! Jak 99% opisów komedii romantycznych. „Love, Rosie” bawi i wzrusza. Idealnie nadaje się na wyciszenie przed piątkiem.
Film do obejrzenia TU.
Moja ocena 9/10

Piątek – Teoria Wszystkiego

Mała niespodzianka dla fanów poważnych filmów. Całkiem udana biografia Stephena Hawkinga. Nie zaliczam jej do filmów wybitnych, ale podziwiam za aktorstwo i muzykę. Uważam, że warto obejrzeć film, który otrzymał Oscara za rolę pierwszoplanową, na tym jednak koniec moich zachwytów.
Film znajdziesz TUTAJ.
Moja ocena 6/10

Sobota – Stażyści

Jedna z lepszych komedii, jakie widziałam - kiedykolwiek! Jest zabawnie, wzruszająco, a momentami trochę stereotypowo. Świetny film, który przez przypadek pojawił mi się w propozycjach na filmwebie. Wesoły klimat powinien towarzyszyć nam przez całą sobotę, dlatego gorąco polecam „w ramach odprężenia” po piątku obejrzeć „Stażystów” – najlepiej wylegując się na wygodnym fotelu, brzuchem do góry :)
Film obejrzysz TUTAJ.
Moja ocena 7/10

Niedziela – jakieś propozycje?

Może to Ty polecisz mi jakiś ciekawy film? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz