czwartek, 30 kwietnia 2015

Filmy, które musisz zobaczyć! Koszyk filmów na majówkę.

Dziś bardzo krótko, ale za to sensownie. Uważam, że jest kilka filmów, które każdy z nas powinien zobaczyć. Nie mam zamiaru sięgać do staroci czy klasyków, ale zająć się tematami raczej przyjemnymi i co ważniejsze stosunkowo nowymi. (no dobra blefuję) W kinach mamy teraz mnóstwo filmów. Oczywiście jest ich tak wiele, że ciężko przebrać ziarno od plew. Poniżej przedstawiam kilka "nowości" i "nie-nowości", które uprzyjemnią Waszą majówkę.

Kopciuszek (2015)

Typowa historia rodem ze świata Disneya. Mamy trochę magii, trochę łez i zachwytów. Bilans zawsze musi być dodatki. Jeśli macie ochotę na przyjemne i lekkie popołudnie - gorąco polecam. 
Moja ocena 7/10
Film znajdziesz TUTAJ.


Motyl Still Alice (2014)

To świetna produkcja filmowa o kobiecie, która zaczyna chorować na Alzhaimera. Może w filmie nie ma zbyt wielu momentów do śmiechu, warto czasem pofolgować wzruszeniom i obejrzeć poważny film.
Moja ocena 8/10
Film jest TUTAJ.


Bóg nie umarł (2014)

Film mocno na przekór, znanym mi produkcjom. Nie jest może ambitny i widać w nim pewne braki, ale na pewno warto skonfrontować ze sobą dwa różne światy i go obejrzeć. Moja ocena to 6/10. Może wzruszycie się kilka razy, może stwierdzicie, że film do niczego się nie nadaje. Zacznijmy dyskusję.
Film dostępny TUTAJ.

Avengers: Czas Ultrona (2015)

Premiera dopiero 17 maja, ale już dziś można odnaleźć w sieci pierwsze amatorskie nagrania. Filmu jeszcze nie widziałam, ponieważ obowiązkowo muszę pójść i zobaczyć go w kinie. Liczę, że wielu z Was postąpi podobnie. Polecam już dziś wszystkim fanom Marvela i komiksów. 
Moja ocena ???/10


Pamiętnik (2004)

Polecam gorąco! Nie tylko kobietom. W weekend można pozwolić sobie na trochę nostalgii i płaczu. Pamiętnik może nie jest nowością z pierwszych stron gazet, ale oglądanie go sprawi Wam na pewno wiele przyjemności. 
Moja ocena 8/10
Film dostępny TUTAJ.


Skazani na Shawshank (1994)

Jest to jeden z moich ulubionych filmów. Poznałam go w dzieciństwie i uwielbiam do dziś. Oglądam od czasu do czasu. Uważam, że każdy powinien mieć w życiu filmy, do których lubi wracać. Mam nadzieję, że ten będzie dla Was jednym z nich.
Moja ocena 9/10
Film dostępny TUTAJ.

Moulin Rouge(2001)

Tego filmu nie mogło zabraknąć w moim zestawieniu. Ubóstwiam go nad życie. Mam kilka wydań płytowych i często do nich wracam. Z perspektywy czasu zastanawiam się czy oglądanie takiego filmu kiedy ma się 13 lat to dobry pomysł, ale z drugiej strony, kto zwracałby uwagę na takie błahostki. Musical widziałam około 15 razy. Z każdym kolejnym odkrywam rzeczy, które zaskakują mnie na nowo.
Polecam! Moja ocena 9/10
Film dostępny TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz