czwartek, 16 kwietnia 2015

Uzależniające seriale... Ach seriale!

Dziś chciałabym Wam przedstawić kilka seriali, którym warto poświęcić odrobinę uwagi. Każdy uwielbia seriale, ponieważ historie w nich przedstawiane, ciągną się w nieskończoność. My, jako widzowie nie musimy przeżywać wstrząsu "po filmowego", jak w przypadku filmów fabularnych, a wytwórnie mają z tego masę kasy. Można powiedzieć... łączymy przyjemne z pożytecznym. Bez zbędnych komentarzy - poniżej lista wciągających seriali.

Partnerki (2010)

Kryminalny serial, w którym głównymi bohaterkami są dwie piękne panie. Agentka Jane Rizzoli oraz patolog sądowy Maura Isels. Wspólnie rozwiązują setki, arcytudnych spraw. Nie brak wątków tragicznych i romantycznych. Całość wypada mega fajnie i nie jest tak wydumana, jak w przypadku "Kości". Gorąco polecam wszystkim - nawet (nie)fanom kryminałów. 
Moja ocena 7/10
Serial dostępny TUTAJ.



The Flash (2014)

To kolejna odsłona przygód kultowego Flasha. Superbohatera posiadającego ponadprzeciętną szybkość. Wkręciłam się w serial po pierwszych dwóch odcinkach, a znalazłam go przy okazji, szukając informacji o serialu Arrow oraz Gotham. Przyznam, że warto było zacząć. Jestem ogromną fanką fantastyki, dlatego oglądanie filmów czy seriali o superbohaterach, sprawia mi podwójną przyjemność. 
Moja ocena 7/10
Serial obejrzysz TUTAJ.



Rodzinka.pl (2011)

Zupełnie przewrotnie! Bardzo lubię serial o przygodach rodziny Boskich. "Rodzinka" powstała (zdaje się) na licencji niemieckiej produkcji, o tym samym tytule. Śmiech, zabawa i dużo radości. Chyba wszyscy je cenimy. Być może, nie jest to produkcja najwyższych lotów, ale czy zadaniem filmów nie jest, bawienie nas? Myślę, że Rodzinka.pl doskonale spełnia to zadanie. Cały serial znajdziecie na platformie TVP. Jest bezpłatny i nie ma najmniejszych problemów z dostępem. 
Moja ocena 8/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz