środa, 30 listopada 2016

Koszyk filmów nr 7 - Dobry film na święta!

Co oglądać przed świętami? Najlepiej wszystko. Wszystko, co lubimy i może sprawić nam przyjemność. Być może okres świąt jest dobrym momentem na powrót do starych i nieco zapomnianych filmów? Może warto zrobić sobie maraton ze swoimi ulubionymi serialami, albo filmami. Dobra, powiem Wam, że warto.
Czynie tak każdego roku i na pewno uczynię i w tym. Do czego wrócę? Są trzy opcje! Będzie to Harry Potter, seria X-Men, albo Piraci zKaraibów. Przyzwyczajenie jest zdecydowanie drugą naturą człowieka, dlatego myślę, że zabijając świąteczną nudę między jedzeniem, a jedzeniem uda mi się przebrnąć przez wszystkie trzy maratony ;). Będę szczera. Właśnie tego sobie życzę! Wam też.
Ale… Nie tylko starociami mój gust stoi. Dla osób, które mają ochotę na odrobinę nowości proponuję:

Inferno (2016)

Nie jest to wybitna adaptacja. Film ten ma właściwie niewiele wspólnego z książką. Dobra. Nie ma nic wspólnego z książką. Jednak fani Toma Hanksa i Felicyty Jones na pewnie nie będą rozczarowani. Ja czasu spędzonego w kinie – nie żałuję.
Moja ocena 6/10.

Osobliwy Dom Pani Peregrine (2016)

Całkiem sympatyczny film dla fanów fantastyki. Nie porywa, jak stare filmy Tima Burtona, ale znalazłam w nim kilka super momentów. Osobiście do gustu bardziej przypadła mi książka, nie martwcie się jednak, adaptacja nie wypada przy niej, aż tak źle.
Moja ocena 6/10
Film zobaczysz TU

Film, na który za kilka dni wybieram się do kina to Fantastyczne Zwierzęta i jak je znaleźć. Jestem ciekawa, jetem bardzo ciekawa czy mi się spodoba. Polecacie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz