wtorek, 4 kwietnia 2017

Koszyk filmów cz. 8 - Serial na wiosnę?

Dziś zacznę od drugiej, serialowej strony. Tak. Nerdy lubią seriale, tak samo mocno jak kucyki i jednorożce. Do rzeczy! Na pierwszy strzał idą dwa seriale, które odkryłam całkiem niedawno. 

Emerald City (2017 - -)

Jest Dorotka. Jest i Oz. Jest wszystko, ale fabuła wydaje się nieco inna. To dobrze. Oglądając Emerald City nie zobaczymy klasycznej bajki o walce dobra ze złem. Dorotka jest już dorosłą kobietą, która przeżywa kryzys własnej świadomości. Nie wie kim jest, ani czego chce... i nagle ląduje w krainie Oz. Ludzie są prawdziwi, życie też jest prawdziwe. Zmieniają się okoliczności i rzeczywistość. Pierwszy sezon zapowiada się bardzo obiecująco. Czekam na więcej.






Serial można zobaczyć TU.
Moja ocena 7/10.

The Magicians (2015 - -)

Magia i fantasy idą ze sobą w parze. Serial Magicy... jest naprawdę dziwny. Dużo seksu, przemocy, umierania, seksu, seksu, sprośnych żartów, seksu i spermy. Mogę Wam zagwarantować, że na pewno nie będziecie się nudzić, kiedy główna bohaterka będzie piła spermę boga kozła. 
Co ja Wam będę. Sami zobaczcie. 





Serial możecie zobaczyć TU.
Moja ocena 6/10.

Pasażerowie (2016)

Na deser film. O Pasażerach na pewno słyszeliście, może nawet ich widzieliście. Jeśli macie wolny wieczór, albo popołudnie śmiało możecie popatrzeć na Jennifer Lawrence. To zawsze miłe doświadczenie ;). Fil nie jest ambitny, ale na pewno ciekawy. Alternatywna rzeczywistość zawsze jest ciekawa. 
Moja ocena to 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz